تندِ تند!!!

تندِ تند!!!
 
Design by : NazTarin

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 29
بازدید ماه : 234
بازدید کل : 3670
تعداد مطالب : 111
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1



ساخت کد موزیک


این خدمات می تواند برای افراد مسنی که مسیر خانه خود را گم کرده اند نیز کاربرد داشته باشد. در واقع این خدمات اینترنتی می تواند جان افراد زیادی را نجات دهد، از کودکان محافظت کند و خدمات تجاری را فعال سازد و مهمتر از همه این خدمات در دسترس تمامی کاربران قرار دارد. به این شکل کاربران با ورود به وب سایت http://www.loc-aid.com/ می توانند شماره تلفن همراه هر فردی در ایالات متحده را وارد کرده و کمتر از چند ثانیه موقعیت دقیق او را ردیابی کند.

موافقت میان دو شرکت T-Mobile و Sprint امکان استفاده این وب سایت از برجهای موبایل و سیگنالهای GPS را بر روی تلفنهای همراه به وجود آورده است، نتایج جستجو در این وب سایت در مناطق شهری که از برجهای موبایل بیشتری برخوردار است از دقت بالاتری نسبت به مناطق غیر شهری برخوردار خواهد بود.

برای بالا رفتن میزان امنیت وب سایت، کاربر باید تاریخ تولد خود را وارد کند و فردی که جستجو می شود نیز باید از طریق یک پیامک موافقت خود را برای جستجو شدن اعلام کند. همچنین زمانی که کاربر یک بار موقعیت فردی را در این وب سایت مشخص کرد، خدمات این سایت پس از 15دقیقه غیر فعال خواهد شد تا کاربر نتواند تمام روز فرد را تعقیب کند.

با این همه این خدمات برای بانکها و فروشگاه هایی که در جستجوی مشتری بدهکار خود هستند، کاملا آزاد بوده و آنها می توانند به راحتی برای یافتن افراد مورد نظر خود از این وب سایت استفاده کنند.

بر اساس گزارش فاکس نیوز، با این همه متخصصان ایمنی سایبری بر این باورند ارائه چنین خدماتی می تواند دست هکرها را برای دورزدن موانع امنیتی باز بگذارد، برای مثال هکرها می توانند سروری را ایجاد کنند تا در زمان غیر فعال بودن وب سایت LocAid بتواند اطلاعات مربوط به موقعیت افراد را به دست آورد.

 



javahermarket

نظرات شما عزیزان:

yazdanf
ساعت10:52---26 بهمن 1390
kheili jaleb bod faghat agar mitoni baray weblag manm befrest vali agar mitoni bebin dar iran karbord dare ya na
پاسخ:نه فقط برای ایالت متحده هستش برا ایــــــــــــــــــران جواب نمیده


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:, توسط P.B